و باز تنهایی . . .

 

 

من تنهایی را

در التهاب لهظه ها از پس دیوار شب

و در آیینه ی باور خود

احساس می کنم.

                                     قسم به زمان ؛ اشک

                                     تنها گواه

                                     این حضور تلخ بود . . . . . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
یه قطره اشک سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:12 ب.ظ http://azkhodahamtanhatarr.blogspot.com/

تو نمی فهمی درد مرا
درد بودن در میان خاطره های اسیر
دردعشقی که در آن عشق حسرت باشد
درد بی دردی، دردی مزحک برای مردم
درد بودن در میان آنهایی که هیچ گاه نبوده اند
تو چه میدانی مرگ آرزو چیست
مرگ آرزوی زنده بودن
مرگ هر آنچه برای آنها زنده بودی
یادته یه روز از من پرسیدی؟؟؟؟
ـ:اگه من نباشم گریه میکنی
گفتم نه!!!!وباز پرسیدی؟؟؟
ـ:منو بیشتر دوست داری یا زندگیتو
گفتم زندگیمو!!!وتو رنجیدی
ولی نمی دانستی اگه بری من گریه نمی کنم
بلکه میمیرم
وتو همه زندگی من بودی
پس چرا و به کدامین گناه؟؟؟؟؟

http://azkhodahamtanhatarr.blogspot.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد